Polityka prywatności
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych pacjentów w Revitamed sp. z o.o.
Dane Administratora:
Administratorem danych osobowych pacjentów jest:
Revitamed Sp. Z o.o.
ul. Wolności 502, 41-800 Zabrze
tel. +48 600 459 864
www.revitamed.pl
Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w Revitamed Sp. Z o.o. można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych:
Katarzyna Benesz-Białas
adres email: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
tel. +48 501 214 853
Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania.
Dane osobowe pacjentów mogą być przetwarzane w następujących celach:
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych i prowadzenie dokumentacji medycznej.
- Weryfikacja uprawnień do uzyskania i rozliczania realizowanych świadczeń opieki zdrowotnej.
- Komunikowanie się w sprawach związanych z koordynacją udzielania świadczeń, w tym między innymi dotyczących organizacji udzielania świadczeń, oceny samopoczucia pacjenta po udzieleniu świadczenia, badania satysfakcji pacjenta.
- Wykonywanie innych czynności pomocniczych przy udzielaniu świadczeń, a także czynności związanych z utrzymaniem systemu teleinformatycznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i d oraz art. 9 ust. 2 lit. c i h ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO), art. 3 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu udzielenia świadczeń zdrowotnych.
Informacje o odbiorcach danych osobowych
Dane osobowe pacjentów mogą być przekazywane:
- Dostawcom usług technicznych i organizacyjnych, które umożliwiają udzielanie świadczeń zdrowotnych i prowadzenie dokumentacji medycznej, w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom i serwisantom sprzętu medycznego, firmom pocztowym i kurierskim.
- Osobom upoważnionym do uzyskiwania informacji o stanie zdrowia i planowanych oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych oraz osobom upoważnionym do uzyskania dokumentacji medycznej.
- Podmiotom upoważnionym na podstawie prawa.
- Organom władzy publicznej, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności kontroli i nadzoru.
- Podmiotom prowadzącym rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnych do prowadzenia rejestrów.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane.
Dane osobowe pacjentów będą są przechowywane przez wymagany przepisami prawa okres przechowywania dokumentacji medycznej.
Prawa przysługujące pacjentom w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Pacjentom przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jeśli dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679
Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Pacjentom przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
tel. +48 22 251 03 00
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
Dane osobowe pacjentów nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.